1. MILLESTE NÕUETEGA ME TEGELEME?

FlightClaims abistab lennureisijaid saada lennufirmadelt eelkõige neid rahalisi hüvitisi, mis on ette nähtud Euroopa Liidu määruse 261/2004 artiklis 7 (lennuhüvitised).

Koos lennuhüvitisega on meie kliendil võimalik nõuda lennufirmalt lennutõrgega seoses ka erinevaid rahalise kahju hüvitisi, kaasa arvatud taodelda piletiraha tagastamist lennufirma tühistatud lennu eest.

Samuti on lennureisijal võimalik läbi FlightClaimsi taodelda lennufirmalt üksnes piletiraha tagastamist lennufirma tühistatud lennu eest: https://lennunouded.ee/uus-teenus

Pagasiga seotud nõuetega FlightClaims ei tegele.

2. KUI PALJU MEIE TEENUSED MAKSAVAD?

Meie teenustasu lennufirmalt iga saadud hüvitise eest on 30% saadud hüvitisest. Võimalik käibemaks on tasu sees ette nähtud.

Kui mingi hüvitise saamine ebaõnnestub, on teenus selle hüvitise osas tasuvaba.

3. MILLAL TASUB KLIENT MEIE TEENUSE EEST?

Klient tasub FlightClaimsile osutatud abi eest pärast lennufirmalt nõutud hüvitise laekumist. 

4. KUIDAS ON ÕIGE MEIE POOLE ABI SAAMISEKS PÖÖRDUDA?

Kui soovite kasutada meie pakutavat teenust, siis tuleb kõigepealt esitada meile päring.

Kui soovite nõuda lennuhüvitist, palun kasutage päringu esitamiseks selleks ettenähtud vormi.

Kui soovite taodelda üksnes lennupiletiraha tagastamist, palun kasutage teist vormi.

Päringutele vastame üldjuhul kahe tööpäeva jooksul. Kui Te ei ole saanud päringule meie vastust kolme tööpäeva jooksul, palun kontrollige rämpsposti kausta ning seejärel päringus märgitud e-posti aadressi korrektsust. Vajadusel kirjutage meile support@flightclaims.ee.

5. KUI PALJU AEGA VÕTAB TEENUSE OSUTAMINE?

Teenuse osutamise aeg sõltub eelkõige valitud teenusest, konkreetsest juhtumist ja selle menetlemise eripäradest ning lennufirma käitumisest. Tavaliselt on see vähemalt mitu kuud aega ning varieerub alates mitmest päevast kuni kahe aastani kõige keerukamatel juhtumitel.

COVID-19 tagajärjed samuti mõjutavad negatiivselt meie teenuste osutamise aegu.

6. MIS LENNUFIRMADEGA ON MEIL KOGEMUST?

Kõige rohkem on meil kogemust lennufirmadega SmartLynx Airlines, LOT Polish Airlines, airBaltic, SAS, Finnair ja Ryanair. 

Samuti on meil kogemust lennufirmadega Norwegian Air, Turkish Airlines, Aeroflot, Wizz Air, KLM, TUI Airways, United Airlines, Delta Airlines, Qatar Airways, Brussels Airlines, Austrian Airlines, Air Europa, Lufthansa, Ellinair, TAP, Vueling, Tarom.

7. MILLAL AEGUB ÕIGUS NÕUDA LENNUHÜVITIST?

See tähtaeg sõltub sellest, mis riigi siseriiklikut õigust saab kohaldada. Eesti Vabariigi tsiviilõiguse järgi on reisijal õigus nõuda lennuhüvitist kolme aasta jooksul pärast lennutõrget.

8. KAS MÄÄRUS
 261/2004 KEHTIB KA TŠARTERLENDUDE PUHUL? 

Jah. 


9. KAS REISIJAL PEAB OLEMA KINDLUSTUS, ET LENNUHÜVITIST NÕUDA?

Ei. Lennureisija õigused pärinevad seadusest. 

10. KAS REISIJA SAAB NÕUDA LENNUHÜVITIST, KUI TEMA PILETI EEST TASUS KOLMAS ISIK (K.A ETTEVÕTE)? 

Jah. Lennuhüvitise nõudmisel pole oluline, kes tasus tegelikult pileti eest. Seadus näeb ette hüvitist reisijale, kellele ebamugavused tekitati.

11. KAS LAPSEL VÕIB SAMUTI OLLA ÕIGUS LENNUHÜVITISELE?


Jah. Erandi moodustavad ainult väikesed alla kaheaastased lapsed, kes reisivad tasuta lennupiletiga ning ei oma lennukis eraldi istekohta.

12. MIS TÄHTAJA JOOKSUL PEAB LENNUFIRMA REISIJALE PILETIRAHA TAGASIMAKSET TEGEMA, KUI LEND TÜHISTATI LENNUFIRMA OTSUSEL?

Seitsme päeva jooksul pärast sellekohase nõude saamist.

12.1. KES PEAB REISIJALE LENNUPILETI RAHA TAGASTAMA, KUI PILET OLI OSTETUD VAHENDAJA KAUDU? KAS VAHENDAJA TASU KUULUB SAMUTI TAGASTAMISELE?

Vastused annab ELi Kohtu otsus asjas C‑601/17. Selle järgi peab lennufirma tagastama ka vahendustasu, kui ta oli kokkulepitud vahendustasu lisamisest teadlik.

Jagu uuendati 14.01.2022