KAS JA MIKS TASUB VALIDA ENDALE TAVAHÜVITISE NÕUDMISEKS ESINDAJA?

Küsimus, mis tekib paljudel lennureisijatel ning mis tihtipeale paneb lennureisijaid otsuse ette. Mõned lennureisijad proovivad iseseisvalt hakkama saada tavahüvitise saamisega, teised on seisukohal, et parem on leida endale kogemustega esindaja, et loobuda eelkõige ajakulust, igasugusest koormusest ja riskidest. Milline seisukoht on tegelikkuses õige ning miks nii on?

Iseseisva tegutsemise korral on oluline arvestada eelkõige asjaoluga, et kui rõhuv enamus lennufirmadest näevad, et reisija esitab oma nõude iseseisvalt, siis üldjuhul neil on lihtsam keelduda tavahüvitise maksmisest või vähemalt venitada sellega. Osadele lennureisijatele võib lennufirmalt saadud äraütlev vastus tunduda õiglusliku keeldumisena, sest enamus juhtudel on see esmapilgul juriidiliselt põhjendatud. Tegelikkuses on pigem tegemist lennufirma juristide meeskonna poolt hoolikalt ettevalmistatud valmisvastusega. Olenevalt erinevatest asjaoludest võib lennufirma vastuses sisalduv informatsioon vastata tõele ning keeldumine olla tõepoolest õigustatud seaduse raames. Peale selle puudub reisijal üldjuhul korrektse nõude esitamise kogemus, sealhulgas õige tavahüvitise summa määramine, mis on esimene ja seega väga oluline samm. Lisaks on oluline, et nõude esitaja tunneks hästi seadusi ja oleks teadlik kõikidest olulistest kohtuotsustest, tähtaegadest, nõuetest, tavahüvitise nõude esitamise võimalustest ja nende nüanssidest.

Professionaalsel esindajal on täpne ettekujutus, millised võimalused on kliendi juhtumi asjaajamiseks lennufirma äraütleva vastuse korral. Hea esindaja on samuti teadlik, kas pärast äraütleva vastuse saamist on mõtet pidada läbirääkimisi lennufirmaga ning kuidas tuleks vajadusel läbirääkimisi soovitud tulemuse saavutamise jaoks pidada. Lisaks, kui perspektiivikas on edaspidine asjaajamine äraütleva vastuse saamise korral ning kui palju aega võib nõuda edaspidine menetlus pärast erinevate asutuste poole pöördumist. Arvestamata ei saa jätta ka nende asutuste nõuetega ja kui tõhusa lõpptulemuseni võib nende asutuste poole pöördumine lõppkokkuvõttes viia, mainimata sealjuures kohtu poole pöördumist. Seega, personaalseks asjaajamiseks võib minna palju aega, teadmisi ja muid ressursse. Kui kõiki eespool toodud asjaolusid arvestada, siis reeglina pole lennureisija kõigest teadlik ning eksimise risk on suurem. Sellepärast tasub iga kord põhjalikult kaaluda, kas proovida iseseisvalt hakkama saada või pöörduda kohe mõne usaldusväärse ja kogemusliku esindaja poole, tasudes edu saavutamise korral umbes ühe neljandikku lennufirmalt saadud summast ja seda ainult asja positiivse lõpptulemuseni viimise korral.

Allpool olevate asjaolude põhjal saate ära otsustada, kas tasub kaaluda FlightClaims OÜ-d enda esindajana. Vaatamata ülalpool mainitule võib selliste lennufirmadega nagu Ryanair, KLM ja SAS soovi korral proovida ka iseseisvalt hakkama saada.

MIKS VALIDA MEID?

Oleme usaldusväärne, vastutustundlik, sõbralik ja kodumaine ettevõte, kelle peamine eesmärk on saavutada oma klientide jaoks soovitud tulemus.

 Käibemaksukohustuse puudumise tõttu pakume eesti ettevõtete seas soodsaimat teenuse hinda, tänu millele jääb meie kliendile suurem tavahüvitise osa kätte.

  Meie põhiteenus on täielikult kättesaadav nii eesti kui ka vene keeles sõltuvalt kliendi eelistusest.

 Meil on üle 1000 tavahüvitiste saamisel edukalt abistatud ja teenusega rahule jäänud klienti, kellel on meie kohta jäänud väga hea arvamus, mida nad jagavad ettevõtte Facebooki lehel lennunouded.ee.

✓ Meie peaspetsialistil on rohkem kui kolmeaastane kogemus erinevate lennufirmade ja asutustega.

✓ Ligikaudu 80% meie poolt menetlusse võetud avaldustest saavad soovitud lahenduse.

 Ligikaudu 90% juhtumitest lahendame kohtuväliselt.

✓ Ligikaudu 98% pangaülekannetest teostame oma klientidele tavahüvitise laekumisega samal päeval.

 Me ei ignoreeri enda kliente – meie kliendid alati saavad meie vastuse mõistliku aja jooksul.

✓ Meie klient saab meiega sõlmitud lepingust taganeda omal tahtel kuue kuu möödumisel pärast lepingu sõlmimist, kui selle aja jooksul meil ei õnnestu tema juhtumi asjaajamises üldse edasi jõuda.

Tavahüvitise saamise ebaõnnestumisel ükskõik, mis põhjusel, on teenus teenustasuvaba.

Tavahüvitise laekumisel lennufirmalt otse kliendi pangakontole anname kliendile garanteeritult seitse päeva meie arve tasumiseks ning vajadusel pikendame antud tähtaega seitsme päeva võrra. 

Arveldus meie ja kliendi vahel toimub alati üksnes pärast tavahüvitise laekumist.

✓ Me kogu aeg areneme, täiendades oma kogemuspagasi uute teadmiste, oskuste ja kogemustega. Tänu sellele pakutava teenuse kvaliteet püsivalt kasvab.

 Pakume igaühele mugavat, kiiret, lihtsat, kaasaegset volikirja täitmise ja allkirjastamise võimalust.

✓ Meie poole on imelihtne pöörduda – selleks ei pea kuhugi kohale minema, kuna kõik toimib interneti teel.

eSITAN PÄRINGU



Käesolev jagu uuendati 07.07.2020.